×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 42

استخدام

استخدام بانک صادرات ۹۴

مهر 17, 1394
بازدید: 960
نوشته شده توسط

بانک صادرات فعلا به صورت رسمی اطلاعیه ای برای این استخدام منتشر نکرده است! پس دوستان منتظر اخبار تکمیلی بعدی درباره این آزمون باشید اما می توانید ثبت نام کنید.


استخدام بانک صادرات مهر ماه ۹۴ برای مشاهده لینک ثبت نام کلیک کنید

خواندن 960 دفعه

استخدام گروه صنعتی گلرنگ

بهمن 11, 1393
بازدید: 1365
نوشته شده توسط

اخبار فناوری اطلاعات- استخدام گروه صنعتی گلرنگ

 

گروه صنعتی گلرنگ و زیر مجموعه های آن از افراد متخصص و متعهد دعوت به همکاری می کند.
افراد واجد صلاحیت می توانند حداکثر تا پایان تاریخ ۲۹/۱۲/۱۳۹۳ با مراجعه به سامانه جذب نیروی انسانی به گروه به نشانی http://www.golrang.com/hr/ رزومه ی خود را ایجاد و برای هرکدام از مشاغل موجود آمادگی خود را اعلام فرماییند.

گلرنگ در چه حوزه های شغلی نیرو نیاز دارد؟

با توجه به سرعت رشد بالای این گروه در بسیاری از حوزه های شغلی و مدیریتی نیازمند نیروهای توانمند هستیم که بسیاری از موقعیت های شغلی لازم در گروه صنعتی گلرنگ معمولا در قالب آگهی های استخدامی در بخش “آگهی های استخدامی” در وبسایت گروه صنعتی نمایش داده می شود

شرایط عمومی کار در گلرنگ چیست؟

۱) متدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی
۲) دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن
۳) انجام خدمت نظام وظیفه یا دارا بودن معافیت‌های قانونی برای آقایان
۴) داشتن تحصیلات و تخصص لازم برای شغل مربوطه
۵) نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر
۶) عدم اعتیاد به الکل و مواد مخدر
۷) عدم اشتهار به بدنامی و فساد اخلاقی
۸) داشتن تندرستی و توانایی انجام وظایف محوله براساس شرح شغل

گروه صنعتی گلرنگ چه تعداد نیرو در سال استخدام می کند؟

چشم انداز گروه صنعتی گلرنگ، رسیدن به ۱۰۰ هزار نفر همکار در سال ۱۴۰۱ است. با در نظر گرفتن این چشم انداز، گروه صنعتی گلرنگ که در کسب و کارهای مختلفی فعالیت می کند در حوزه های مختلف نیازمند جذب زیاد نیروهای توانمند در هر سال استخدام می باشد.

از کجا مطمئن شویم رزومه ما به دست شما رسیده است؟

پس از تکمیل و ثبت رزومه در سایت، پیغامی به شما نمایش داده می شود که رزومه شما دریافت و در بانک رزومه های گروه صنعتی گلرنگ ذخیره شده است. لذا پیش از مشاهده پیغام مذکور از سایت خارج نشوید. همچنین بلافاصله برای شما ایمیلی ارسال خواهد شد که اطلاعات تکمیلی در آن قید شده است. همچنین با VERIFY کردن آن ایمیل و ورود به پنل کاربری می توانید رزومه خود را به روزرسانی کنید.

پس از پر نمودن فرم پرسشنامه استخدامی ، چه زمانی با ما تماس گرفته خواهد شد؟

همگی رزومه های ثبت شده در بانک رزومه ها، به صورت هفتگی بررسی می شوند. در صورتی که مشخصات رزومه ارسالی، با موقعیت های شغلی موجود در گروه تطبیق داشته باشد، حداکثر طی ۲ هفته با متقاضی تماس گرفته خواهد شد و باقی رزومه ها در بانک اطلاعات ما محفوظ می ماند و در فرصت های شغلی بعدی در صورت تطبیق مشخصات شما با شما تماس خواهیم گرفت.

آیا آپلود رزومه pdf و مدارک تحصیلی در سایت الزامی است؟

آپلود رزومه در قالب فایل DOC یا PDF الزامی نیست ولی می تواند بسیار کمک کننده و موثر باشد و ما توصیه می کنیم که درصورتیکه رزومه آماده دارید حتما پیوست کنید.

آپلود مدارک تحصیلی در این مرحله توصیه نمی شود.

آیا امکان ایمیل کردن /فکس کردن رزومه به واحد منابع انسانی وجود دارد؟

متقاضیان می توانند رزومه تکمیلی خود را به آدرس های این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ایمیل کنند.

آیا امکان مراجعه حضوری جهت تکمیل فرم استخدام وجود دارد؟

با توجه به امکان تکمیل فرم استخدامی به صورت آنلاین و امکان ایمیل کردن رزومه، نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.

در صورتی که تماسی با ما گرفته نشود، چگونه می توانیم پیگیری کنیم؟

در صورت برخوداری متقاضی از شرایط احراز اولیه در موقعیت های شغلی موجود، حتما با متقاضی تماس گرفته خواهد شد. در صورت نیاز، متقاضیان می توانند با ارسال ایمیل با موضوع “پیگیری” به آدرس‌های این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید پیگیری نمایند.

چطور می توانیم رزومه خود را در سایت به روز نمائیم؟

با کدکاربری و رمز عبور تخصیص یافته، هر کاربر می تواند در سایت وارد شود و رزومه خود را به روز نماید. در اولین ثبت نام در سایت به طور خودکار ایمیل شما همان نام کاربری شما خواهد بود و شماره ملی شما رمز عبور خواهد بود که می توانید رمز عبور را بعدا تغییر دهید. توجه فرمایید که اولین ورود شما به پنل کاربری برای به روز رسانی رزومه، منوط به VERIFY شدن ایمیل شما از طریق ایمیلی که برای شما ارسال شده است می باشد.

آیا مراحل بررسی شدن رزومه ما در سایت نمایش داده می شود؟

با توجه به تعدد شرکت های گروه صنعتی گلرنگ و احتمال معرفی هر متقاضی به دیگر شرکتها، مراحل مختلف بررسی در سایت نمایش داده نمی شود. معمولا متقاضیانی که در فرآیند بررسی قرار دارند از طریق ارتباط با واحد منابع انسانی شرکت مادر در جریان وضعیت خود هستند.

اطلاعات رزومه ما در سایت به چه کسانی نمایش داده خواهد شد؟

کلیه اطلاعات ثبت شده در سایت کاملا محرمانه خواهد بود و فقط توسط همکاران منابع انسانی گروه صنعتی گلرنگ و به منظور بررسی در موقعیت های شغلی احتمالی گروه مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا متقاضیان بدون سابقه کار در گلرنگ بررسی می شوند؟

بله در صورتیکه متقاضیان، فارغ التحصیل رشته های مورد نیاز از مراکز آموزشی معتبر باشند، این امکان وجود دارد که در فرایند استعدادیابی و پرورش ما قرار بگیرند و جذب شوند

همچنین در برخی موقعیت های شغلی و در صورت تائید مدیر مستقیم واحد مربوطه، امکان بررسی و جذب متقاضیان بدون سابقه کاری نیز وجود دارد.

آیا امکان همکاری پاره وقت یا جذب دانشجو در گلرنگ وجود دارد؟

در برخی موقعیت های شغلی و در صورت تائید مدیر مستقیم واحد مربوطه، امکان همکاری نیروی پاره وقت یا دانشجو بررسی نیز وجود دارد.

آیا امکان همکاری افراد بازنشسته نیز با گلرنگ وجود دارد؟

در ارزیابی های واحد منابع انسانی گروه صنعتی گلرنگ، با توجه به رویکرد جوانگرائی این گروه، معمولا متقاضیانی که پیش از این بازنشسته شده اند در اولویت های بعدی بررسی قرار می گیرند.

آیا امکان کارآموزی یا تعریف پایان نامه در گلرنگ وجود دارد؟

در برخی موارد و در صورت تائید مدیران مربوطه، این امکان وجود دارد. بهتر است در اینصورت با آدرس های ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید و با ذکر مشخصات کامل خود و موضوع مورد تحقیق درخواست خود را ارسال نمایید.

در صورتی که استخدام نشویم، رزومه ما در سایت باقی خواهد ماند؟

همه رزومه های موجود در سایت محرمانه باقی می ماند و حذف نمی شود.

در صورتی که شرکتهای گروه صنعتی نیز نیرو نیاز داشته باشند، از رزومه های موجود در این سایت نیز استفاده خواهد شد؟

شرکتهای گروه صنعتی گلرنگ معمولا نیاز های استخدامی خود را به واحد منابع انسانی شرکت مادر اعلام می کنند. لذا رزومه های موجود در سایت در صورت تطابق با شرایط احراز اعلام شده از طرف شرکت ها، به شرکت مربوطه ارجاع خواهد شد.

روزها و ساعات کاری در گروه صنعتی گلرنگ چگونه است؟

ساعات کاری طبق آئین نامه مصوب در گروه صنعتی گلرنگ، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۶:۱۵ و روزهای پنجشنبه از ۷:۴۵ الی ۱۱:۴۵ می باشد.

محل دفتر اصلی گروه صنعتی گلرنگ کجاست؟

شرکت مادر گروه صنعتی گلرنگ در خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی یکم، پلاک ۱۵ قرار دارد.

آیا امکان همکاری برای متقاضیانی که ساکن تهران نیستند نیز وجود دارد؟

متقاضیان ساکن تهران در موقعیت های شغلی موجود در این شهر در اولویت بررسی قرار دارند با این حال رزومه های مربوط به همکاران شهرستانی برای شعب شهرستان شرکت های گروه صنعتی گلرنگ ارسال خواهد شد.

 

 

برچسب ها: استخدام گروه صنعتی گلرنگ

استخدام در شرکت سایپا

بهمن 11, 1393
بازدید: 1077
نوشته شده توسط

اخبار فناوری اطلاعات - استخدام در شرکت سایپا

داوطلبان استخدام در شرکت سایپا می بایست دارای شرایط ذیل باشند:
•تابعیت جمهوری اسلامی ایران
•نداشتن منع قانونی از نظر خدمت نظام وظیفه عمومی
•بنا به مقررات و ضوابط استخدامی شرکت سایپا ؛ جذب افرادی که دارای معافیتهای پزشکی می باشند در مقاطع تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم امکان پذیر نخواهد بود.
•متقاضیان لیسانس و بالاتر دارای معافیت پزشکی ؛ در صورت تایید توسط پزشک طب کار شرکت امکان طی سایر مراحل گزینش را خواهد داشت.
•اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور
•نداشتن سوء پیشینه کیفری بنا به تشخیص مراجع ذیصلاح
•داشتن شرایط سنی : ◦حداقل ۱۸ سال برای تمام افراد متقاضی و حداکثر سن طبق موارد زیر :
■برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم ۲۵سال
■برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی ۲۸ سال
■برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ۳۰ سال
■برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ۳۲ سال
■برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری بدون محدودیت
■رعایت حداکثر سن برای جذب به صورت مشاوره الزامی نیست.
■در صورت داشتن سابقه کار مرتبط تا ۵ سال به حداکثر سن افراد دارای تحصیلات مقطع کارشناسی و بالاتر اضافه می شود.

شرایط مدرک تحصیلی
•دارا بودن مدرک تحصیلی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل که معدل در آن ذکر شده باشد.
•گواهی تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود.
•تاییدیه مدارک تحصیلی و یا گواهی ارزشیابی فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم ، تحیقات و فناوری الزامی است.

سایر شرایط
•داشتن سلامت جسمی و روانی که از سوی مدیریت ایمنی و بهداشت مورد تایید قرار گرفته باشد
•داشتن صلاحیت اجتماعی که توسط مراجع ذیصلاح اعلام می گردد.
•استخدام بستگان درجه اول کارکنان (پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر و فرزندان و همسر فرزندان) در طول دوران اشتغال شاغل در شرکت به هر نحو ممنوع می باشد.
•استخدام پرسنل شاغل در شرکتهای گروه سایپا ممنوع می باشد.
•استخدام افراد بازنشسته (شرکت سایپا و یا سایر سازمانها) به هر نحوی ممنوع می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت در بانک متقاضیان کار :
• عکس پرسنلی ۴×۳ ( ۲ قطعه )
• اصل مدرک تحصیلی به همراه کپی آن
• اصل شناسنامه فرد متقاضی به همراه کپی از تمام صفحات
• در صورت متاهل بودن اصل شناسنامه همسر و فرزندان به همراه کپی از تمام صفحات
• اصل کارت پایان خدمت یا هر نوع معافیت قانونی به همراه کپی آن (برای آقایان)
•اصل و کپی کارت ملی
لازم به ذکر است که اصل مدارک فوق پس از تایید از طرف واحد جذب به فرد عودت داده خواهد شد.

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده پرسنلی :
• عکس پرسنلی ۴×۳ (۶ عدد)
• اصل مدرک تحصیلی به همراه کپی (۲ نسخه)
• اصل شناسنامه فرد متقاضی به همراه کپی از تمام صفحات
• در صورت متاهل بودن اصل شناسنامه همسر و فرزندان به همراه کپی از تمام صفحات
• اصل کارت پایان خدمت یا هر نوع معافیت قانونی به همراه کپی (برای آقایان)
• ارائه سوابق آموزشی
• ارائه کپی از صفحه اول دفترچه بیمه
• ارائه سوابق کاری
• ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده حراست :
• عکس پرسنلی ۴×۳ (۴ عدد)
• اصل مدرک تحصیلی به همراه کپی (۱ نسخه)
• اصل شناسنامه فرد متقاضی به همراه کپی از تمام صفحات
• اصل شناسنامه همسر و فرزندان به همراه کپی از تمام صفحات(در صورت وجود)
• اصل کارت پایان خدمت یا هر نوع معافیت قانونی به همراه کپی (برای آقایان)
• ارائه سوابق آموزشی
• ارائه کپی از صفحه اول دفترچه بیمه
• ارائه سوابق کاری
• ارائه کپی گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

** توجه : مدارک مربوط به واحد حراست باید حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت بعد از اخذ فرم معرفی به حراست تحویل گردد.

مراحل جذب
- ارسال رزومه توسط متقاضی.( از طریق وب سایت و یا پست)
- تعیین وقت جهت ارائه مستندات.
- ثبت اطلاعات و مشخصات متقاضیان پذیرفته شده در بانک آزمون.
- دعوت از ثبت نام شدگان در بانک آزمون حسب نیاز به رشته های تحصیلی و مهارتها جهت دریافت کارت آزمون.
- صدور کارت آزمون.
- شرکت در آزمون.
- قبولی در آزمون ورودی.
- دعوت از قبول شدگان در آزمون حسب نیازهای مختلف شرکت جهت تایید بهداری و حراست.
- قبولی در مصاحبه تخصصی و کمیته استخدام.
- معرفی جهت دریافت گواهی عدم سوء پیشینه
- ارائه سایر مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده پرسنلی.
- عقد قرارداد باتوجه به نوع استخدام(آزمایشی-ساعتی-مشاوره) و صدور کارت شناسایی و حضور و غیاب.
- صدور فرم شروع بکار.
- ارسال پرونده تکمیل شده پرسنلی به بایگانی کارگزینی.

 

لینک ثبت نام


برچسب ها: استخدام در شرکت سایپا

 

استخدام گروه شرکت‌های شاتل - بهمن ۹۳

بهمن 09, 1393
بازدید: 1138
نوشته شده توسط

اخبار فناوری اطلاعات- استخدام گروه شرکت‌های شاتل - بهمن ۹۳

گروه شرکت های شاتل در زمینه های زیر استخدام می کند:

عنوان شغلشرح شغلسابقه کار
مدیر IT
  • تعامل با سایر واحد ها بابت رفع مشکلات IT در سازمان
  • زمانبندی کلیه کارهای واحد نرم افزار و واحد ICT

ادامه…

حداقل ۴ سال سابقه کاری مرتبط
مدیر فروش و بازاریابی
  • آشنایی کامل با مفاهیم فروش و بازاریابی، مشتری مداری و مدیریت مشتری ناراضی
  • تسلط بر مفاهیم فروش، بازاریابی، تبلیغات و برندینگ

ادامه…

حداقل ۴ سال سابقه کاری مرتبط
سرپرست آموزش و منابع انسانی
  • تهیه برنامه سالانه تامین نیروی انسانی و مدیریت بر اجرای برنامه
  • مدیریت بر فرآیند جذب و استخدام و تلاش برای بهبود آن

ادامه…

حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط
سرپرست مالی
  • تهیه، تحلیل و دسته‌بندی گزارش‌های مالی برای هیات مدیره
  • تهیه طرح تجاری سالیانه، گردش نقدینگی، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی بلندمدت

ادامه…

حداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبط
سرپرست فروش
  • توانایی دسته‌بندی، طبقه‌بندی و تحلیل مناسب اطلاعات
  • توانایی تهیه و ارایه گزارشات توصیفی و آماری
  • آشنایی با بازار محصولات دیجیتال و شناخت مناسب از ویژگی‌های کاربری آنها

ادامه…

حداقل ٣ سال سابقه کاری مرتبط
سرپرست بازاریابی
  • سرپرستی، برنامه ریزی و رهبری موثر تیم بازاریابی، توسعه و تحقیقات بازار
  • ارزیابی و تحلیل نیازهای مشتریان و رویکرد ایشان در تصمیم‌گیری هنگام خرید کالا
  • بررسی گزارش‌های میزان فروش و سرعت فرایند فروش و ارایه به مدیریت ارشد

ادامه…

حداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبط
سرپرست وب سایت
  • سرپرستی تیم وب سایت
  • تایید محتواهای تولید شده توسط تیم

ادامه…

حداقل ٣ سال سابقه کاری مرتبط
سرپرست ICT
  • تهیه گزارشات عملکرد پشتیبانی به صورت دوره‌ای
  • تضمین یکپارچگی مابین خدمات مرتبط با فن آوری اطلاعات در سازمان

ادامه…

حداقل ٣ سال سابقه کاری مرتبط
سرپرست نرم‌افزار
  • نیازسنجی تولید نرم افزار
  • تعامل با واحد سیستم ها و روش ها در زمینه تحلیل سیستم

ادامه…

حداقل ٣ سال سابقه کاری مرتبط
سرپرست تامین
  • مذاکره با شرکت‌های تامین‌کننده طرف قرارداد برای نهایی کردن قیمت‌های خرید
  • انتخاب بهترین و مناسب ترین تامین‌کننده با توجه به قیمت و کیفیت خدمات مورد ارایه

ادامه…

حداقل ٣ سال سابقه کاری مرتبط
سرپرست استراتژی، سیستم‌ها و کیفیت
  • ارایه خدمات مشورتی به مدیرعامل و سایر مدیران و سرپرستان شرکت
  • نظارت بر تهیه نقشه استراتژی و برنامه استراتژیک سازمان و بروزآوری آن

ادامه…

حداقل ۴ سال سابقه کاری مرتبط
سرگروه مدیریت ارتباط با مشتریان
  • آموزش به نیروهای جدید در تیم مدیریت ارتباط با مشتریان
  • تقسیم کار تماس‌های روزانه بین اعضای تیم

ادامه…

حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط
سرگروه فروش
  • تلاش در جهت جلب رضایت مشتریان
  • پاسخ‌گویی به موارد نارضایتی مشتریان
  • نظارت روزانه بر وضعیت مشتریان خاص

ادامه…

-
سرگروه ارسال و مراسلات
  • سرگروهی تیم ارسال و مراسلات
  • نظارت بر ارسال به موقع و مناسب کالاها به دست مشتری
  • نظارت بر رفتار مناسب پیک در هنگام تحویل کالا به مشتری

ادامه…

حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط
سرگروه خدمات و پشتیبانی فروش
  • نظارت بر پاسخگویی کامل و سریع تیم خدمات فروش به درخواست‌های مشتریان
  • نظارت بر برخورد مناسب و توام با خوشرویی با مراجعه کنندگان

ادامه…

حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط
سرگروه تولید محتوای وب سایت
  • سرگروهی تیم وبسایت
  • تایید محتواهای تولید شده توسط تیم

ادامه…

حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس SysAdmin
  • انجام امور مربوط به passive و برق اتاق سرور
  • راه‌اندازی و نظارت بر عملکرد ups

ادامه…

حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس Call Center
  • رفع مشکلات ارجاع شده از سوی کاربران شرکت
  • Debug و ریشه یابی مشکلات ارجاع شده

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس Helpdesk
  • پاسخ دهی به سیستم تیکتینگ و رفع مشکلات ارجاع شده از سوی کاربران شرکت
  • انجام و مدیریت پروژه های مرتبط با امور passive شبکه و مخابرات داخلی

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس تحلیل و تست
  • تحلیل نیازمندی های نرم افزار
  • تست نرم افزار ارایه شده با توجه به سناریو تست و استانداردهای ابلاغ شده
  • ارایه گزارش تست نرم افزار

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
برنامه‌نویس موبایل
  • ارائه راه حل و طراحی مناسب برای نیاز یا خطای نرم افزاری ارجاع شده
  • برنامه نویسی نیاز یا خطای ارجاع شده

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
ادمین وبسایت
  • بررسی و نظارت بر وضعیت سرورهای نرم افزار
  • تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده نرم افزار

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
طراح وبسایت
  • ارائه راه حل و طراحی مناسب برای نیاز یا خطای نرم افزاری ارجاع شده
  • برنامه نویسی نیاز یا خطای ارجاع شده

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
برنامه‌نویس وب
  • ارائه راه حل و طراحی مناسب برای نیاز یا خطای نرم افزاری ارجاع شده
  • برنامه نویسی نیاز یا خطای ارجاع شده

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس خرید
  • دریافت کلیه درخواست‌های خرید از واحدهای مختلف، الویت‌بندی و برنامه‌ریزی برای خرید
  • استعلام اطلاعات مختلف کالاها و خدمات از تامین‌کنندگان و تهیه پیش‌فاکتور

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس مدیریت ارتباط با مشتریان
  • تماس با مشتریان مطابق با برنامه اعلامی از سوی مافوق و ارزیابی رضایت ایشان از خدمات شرکت مطابق با دستورالعمل‌های استاندارد شرکت
  • تهیه گزارش‌های دسته‌بندی شده از نارضایتی¬ها، مشکلات و پیشنهادات مطرح شده از سوی مشتریان و ارایه به مقام مافوق

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس مستندسازی
  • کددهی، به روزرسانی و تهیه مستندات جدید و اطلاع‌رسانی در مورد آن ها و اطلاع رسانی به افراد مرتبط
  • در واحدهای مربوطه از طریق ارسال نامه، ایمیل و یا هماهنگی تلفنی

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس مدیریت کیفیت
  • تسلط بر مفاهیم مدیریت کیفیت
  • تسلط بر سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2008

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس سیستم‌ها و روش‌ها
  • طراحی و توسعه نقشه فرآیندی و نمودارهای فرآیندی سازمان
  • طراحی فرآیندهای جدید مورد نیاز سازمان

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس استراتژی
  • تسلط بر مفاهیم استراتژی
  • تسلط بر روش کارت امتیازی متوازن (BSC) و مهارت در طراحی انواع شاخص‌های کلیدی عملکرد و فرآیندی و روش‌های پایش آن‌ها

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس کارگزینی ، اداری و حقوق دستمزد
  • هماهنگی با وزارت کار و تامین اجتماعی در رابطه با مصوبات و قوانین جدید
  • امور مربوط به وام و بیمه پرسنل جدید

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس منابع انسانی
  • اجرای فرآیندهای جذب و استخدام مطابق برنامه
  • پیگیری وضعیت تصفیه ‌حساب پرسنل
  • تهیه و ارسال نشریه و گاه‌نامه­ها

ادامه…

-
کارشناس آموزش
  • مصاحبه با مدیران و سرپرستان، ارزیابی وضعیت پرسنل و تهیه گزارش‌ از نیازهای آموزشی پرسنل
  • برگزاری آزمون های تعیین سطح در خصوص مهارت‌های مورد نیاز سازمان

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس حسابداری
  • ارایه گزارش
  • کنترل قراردادها و فاکتورهای ارسالی از طرف پیمانکاران و فروشندگان
  • اطمینان از ثبت اسناد با توجه به اسناد مثبته

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس تولید محتوای وبسایت
  • جستجوی مستمر در وبسایت‌ها برای یافتن آخرین فیلم‌ها، عکس‌ها و مطالب منتشر شده در خصوص محصولات دیجیتال
  • ارزیابی، تحلیل، انتخاب و دسته‌بندی مناسب محتواهای جستجو شده برای ترجمه، ویرایش و متناسب سازی برای استفاده در وبسایت

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس حسابداری فروش
  • نظارت بر حساب‌های سال مالی
  • کنترل واریز‌های آنلاین، کنترل ثبت تخفیفات، کنترل تولید فاکتور
  • ..

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس انبار
  • تحویل کالا از واحد خرید داخلی یا نماینده این واحد و چیدمان کالاها و تجهیزات در انبار
  • همکاری با کارشناس انبار در انبار گردانی و شمارش مداوم موجودی‌های انبار و کنترل با موجودی در سیستم انبار

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس خزانه
  • کنترل وضعیت نقدینگی برای صدور چک‌های مدت دار و تنظیم پرداخت‌ها
  • ارتباط مستمر با بانک‌های طرف معامله

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
صندوقدار
  • دریافت وجوه نقد از پیک‌ها و ثبت در سیستم و تصفیه حساب روزانه با ایشان
  • پرداخت هزینه‌های بازگشت از فروش به مشتریان

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
مترجم و ویراستار
  • ترجمه کلیه متون، نامه‌ها، مقالات، فایل‌های صوتی و یا تصویری از زبان انگلیسی به فارسی و بالعکس
  • ویراستاری کلیه متون فارسی یا انگلیسی

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس استودیو
  • طراحی و بروز رسانی بنرهای سایت، تصاویر محصولات و کالاها ،بنرهای شهری
  • ساخت تیزرهای تبلیغاتی

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
طراح گرافیک
  • طراحی و آماده‌سازی کلیه فایل‌های گرافیکی مورد نیاز شرکت شامل لوگو، بیلبوردها، تراکت، آگهی روزنامه، کانتر، بنرهای وب سایت، بسته بندی، پوستر، بروشور، کاتالوگ

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس تحلیل و بهبود وب سایت
  • ارزیابی جذابیت‌های بصری کلیه بخش‌های وبسایت و ارایه گزارش به سرپرست وبسایت
  • ارزیابی صحیح بودن کلیه لینک‌های موجود در وبسایت به طور مستمر

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس خدمات مشتریان غیر حضوری
  • پاسخگویی کامل و سریع به درخواست‌های مشتریان
  • آگاهی از اطلاعات محصولات و راهنمایی به مشتریان غیرحضوری

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس خدمات مشتریان حضوری
  • ارایه گزارش‌های منظم از وضعیت و دلایل مراجعه مشتریان به شرکت پس از خرید محصولات
  • پاسخگویی کامل و سریع به درخواست‌های مشتریان
  • آگاهی از اطلاعات محصولات و راهنمایی به مشتریان حضوری

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس خدمات مشتریان حضوری
  • پاسخگویی کامل و سریع به درخواست‌های مشتریان
  • آگاهی از اطلاعات محصولات و راهنمایی به مشتریان حضوری

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس بسته بندی
  • بسته‌بندی کالاها به طور استاندارد و ایمن
  • بسته‌بندی کالاها مطابق با سفارش مشتری

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس ارسال و مراسلات
  • تهیه برنامه توزیع کالاها توسط پیک‌ها و تحویل به واحد بسته‌بندی
  • نظارت بر ارسال به موقع و مناسب کالاها به دست مشتری

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس محصول
  • آگاهی از آخرین تغییرات و اتفاقات بازار محصولات دیجیتال و ویژگی‌های کاربری جدید آنها
  • ارایه مشاوره‌های تخصصی به مشتریان در خصوص کالاهای درخواستی ایشان

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
مسئول دفترمدیریت
  • دستیار هیات مدیره برای برنامه‌ریزی سازمان و سایر مسوولیت‌های راهبری سازمان
  • مدیریت ارتباطات با سازمان‌ها و نهادهای نظارتی و …

ادامه…

حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس فروش
  • پاسخگویی به سوالات مشتری در خصوص کالا و فرآیند تحویل
  • بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان و افزایش سرعت پاسخگویی

ادامه…

حداقل یک سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس توسعه و تحقیقات بازار
  • ارزیابی و تحلیل نیازهای شرکت و مشتریان و رویکرد ایشان در تصمیم‌گیری هنگام خرید کالا
  • بررسی پتانسیل‌های بازار تهران و شهرستان‌ها
  • ارایه گزارش‌های منظم از میزان فروش و سرعت فرایند فروش

ادامه…

حداقل ۱ سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس تبلیغات و روابط عمومی
  • پی‌گیری و پیش‌برد کلیه امور مربوط به طراحی تبلیغات و پروژه های تبلیغاتی، شامل تبلیغات چاپی، الکترونیکی، مناسبت‌های ویژه
  • ارسال نامه‌های کتبی و الکترونیکی و ارسال هدایا

ادامه…

حداقل یک سال سابقه کاری مرتبط
کارشناس SharePoint
  • پشتیبانی از زیرساخت و سیستم‌های موجود
  • دریافت و تحلیل نیازمندی‌های کاربران
  • توسعه زیرساخت موجود به منظور برآورده ساختن نیازمندی‌های جدید سازمان …

ادامه…

حداقل دو سال تجربه مرتبط
کارشناس ICT
  • دارای مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مرتبط
  • دو سال سابقه کاری مرتبط
  • تسلط بر CCNA

ادامه…

حداقل دو سال تجربه مرتبط
کارشناس منطقه
  • بررسی وضعیت و صلاحیت متقاضیان نمایندگی و انجام امور اجرایی اعطای مجوز
  • پی‌گیری امورفنی مربوط به راه اندازی مراکز جدید و توسعه شبکه موجود
  • تهیه و ارسال گزارش‌های مدیریتی …

ادامه…

حداقل دو سال تجربه مرتبط
کارشناس تحقیقات بازار
  • آشنایی کامل با مباحث نظری بازاریابی و تحقیقات بازار
  • شناخت یا آشنایی کافی با بازار فروش محصولات دیجیتال
  • آشنایی کافی با اصول مذاکره و فن بیان …

ادامه…

حداقل ۱ سال تجربه مرتبط
کارشناس فروش
  • پاسخ‌گویی به تماس تلفنی مشتریان و یا ارسال اطلاعات به وسیله نمابر یا e-Mail درحداقل زمان
  • توانایی پاسخ‌گویی موثر به کلیه‌ی پرسش‌های مشتریان
  • برخورد مناسب و پاسخ‌گویی با …

ادامه…

حداقل ۱ سال تجربه مرتبط
کارشناس فروش (کرج)
  • پاسخ‌گویی به تماس تلفنی مشتریان و یا ارسال اطلاعات به وسیله نمابر یا e-Mail درحداقل زمان
  • توانایی پاسخ‌گویی موثر به کلیه‌ی پرسش‌های مشتریان
  • برخورد مناسب و پاسخ‌گویی با …

ادامه…

حداقل ۱ سال تجربه مرتبط
کارشناس نصب CPE وایرلس
  • تلاش برای کسب رضایت مشتریان و ارایه خدمات مورد نیاز
  • تشناخت سریع شبکه
  • توانایی حل مسایل …

ادامه…

حداقل شش ماه تجربه کاری مرتبط
کارشناس میزبانی خدمات WEB
  • نصب، نگهداری و راه اندازی و قطع سرویسهای مشتری
  • نگهداری و مانیتورینگ کارد DBMS
  • نگهداری و مانیتورینگ زیرساخت مجازی سازی…

ادامه…

حداقل ۱ سال تجربه مرتبط
کارشناس NOC/Dedicated
  • دارای حداقل مدرک کاردانی در رشته های مرتبط با کامپیوتر
  • دانش کافی در زمینه‌های کامپیوتر، اینترنت و مخابرات
  • آشنایی به بسترهای مخابراتی شبکه

ادامه…

-
کارشناس NOC/Core Network
  • دارای حداقل مدرک کاردانی در رشته های مرتبط با کامپیوتر
  • دانش کافی در زمینه‌های کامپیوتر، اینترنت و مخابرات
  • آشنایی با امنیت شبکه

ادامه…

-
کارشناس سیستم
  • دارای حداقل مدرک فوق‌دیپلم در رشته‌های IT، کامپیوتر یا مخابرات( به عنوان امتیاز مثبت)
  • تسلط بر LPI1
  • آشنایی با LPI2 …

ادامه…

-
کارشناس نگهداری سرور (شیفتی)
  • راهبری سرویس‌های پایه خانواده LINUX
  • راهبری سرویس‌های وب و دیتابیس بر پایه WINDOWS
  • خلاقیت در انجام کار

ادامه…

حداقل ۱ سال تجربه مرتبط
کارشناس Wireless
  • دارای حداقل مدرک کاردانی مخابرات یا کامپیوتر
  • تسلط بر پیکربندی و رفع خرابی تجهیزات وایرلس
  • آشنایی با سیستم ارتینگ …

ادامه…

۱ سال
کارشناس مانیتورینگ NOC
  • دارای حداقل مدرک فوق دیپلم در رشته های مرتبط با IT، کامپیوتر یا مخابرات
  • دارای مدرک CCNA و CCNP switch
  • داشتن مدرک CCNP route(به عنوان امتیاز مثبت) و …

ادامه…

-
کارشناس VOIP
  • مسلط به مباحث VoIP (تکنولوژی، تجهیزات و Codecها)
  • مسلط به مباحث TCP/IP و QoS
  • آشنا به سیستم های UNIX Based ) و …

ادامه…

حداقل ۱ سال تجربه کاری مرتبط
کارشناس مدیریت کیفیت : مهندس سیستم / تحلیل­گر کسب و کار
  • لیسانس یا فوق لیسانس نرم افزار یا صنایع
  • تجربه در امور مستند­سازی
  • دانش و تجربه کافی در زمینه روش‌های مدل‌سازی نیازمندی‌­ها

ادامه…

حداقل ۳ سال تجربه کاری مرتبط
کارشناس مدیریت کیفیت، سیستم های مدیریت کیفیت و تعالی
  •  پیاده سازی سیستم‌های مدیریت شامل ISO9001، ISO14001، OHSAS، ISO 10002، ISO 10015
  •   برنامه ریزی و اجرای ممیزی‌های داخلی
  •   برنامه ریزی و آماده‌سازی و اجرای قدم‌های لازم برای حضور در جوایز ملی کیفیت و …

ادامه…

حداقل ۵ سال تجربه مرتبط
کارشناس مدیریت کیفیت
  • لیسانس (ترجیحاً مهندسی صنایع با گرایش‌های مرتبط)
  • دانش کافی و تجربه‌ی عملی خوب در زمینه‌ی برنامه‌های office شامل Word, Excel, Access, Visio, Outlook
  • دارا  بودن شرایط سنی تا ۳۰ سال

ادامه…

۱ تا ۲ سال
کارشناس ارزیابی رضایت مشترکین
  • نظرسنجی تلفنی از مشترکین شاتل
  • تهیه گزارش ارزیابی دوره‌ای از کارشناسان در تعامل با مشترکین
  • تهیه گزارش‌های …

ادامه…

۱ تا ۳ سال تجربه کاری در محیط مشابه
کارشناس مستندسازی مدیریت کیفیت
  • آشنایی بامهارت‌های ICDL
  • تایپ خوب و سریع
  • تعامل موثر با سایر واحدهای داخلی

ادامه…

۱ تا ۳ سال تجربه کاری در محیط مشابه
کارشناس نصب
  • دانش کافی در زمینه های کامپیوتر، اینترنت و مخابرات
  • مدرک Network + و …

ادامه…

۱ سال تجربه کاری مشابه
کارشناس پشتیبانی فنی مشترکین
  • دارای حداقل مدرک کاردانی یا کارشناسی در رشته های مرتبط با کامپیوتر
  • آشنایی با TCP/IP
  • مدرک Network + و …

ادامه…

-
کارشناس تولید نرم افزار
  • حداقل لیسانس نرم افزار یا IT (یا معادل ۲سال تجربه کاری مرتبط)
  • حداقل ۱ سال برنامه نویسی
  • توان‌‌‌‌‌مندی در انجام کار تیمی و ایجاد ارتباط درون و برون تیمی

ادامه…

حداقل ۱ سال
کارشناس حسابداری مالی
  • دارابودن مدرک کارشناسی حسابداری
  • آشنایی کافی با نرم‌افزار اکسل
  • آشنایی کافی با مفاهیم مالی

ادامه…

حداقل ۱ سال
مسئول دفتر / کارمند دفتری
  • مهارت درشیوه نگارش و تایپ
  • آشنا با مهارت‌های ICDL
  • مهارت‌های برقراری ارتباط…

ادامه…

حداقل ۲ سال
مدیر پشتیبانی فروش
  • خلاقیت و نوآوری در کار
  • آشنایی کامل با مباحث نظری بازاریابی و تحقیقات بازار
  • شناخت یا آشنایی کافی با …

ادامه…

 

 

برچسب ها: استخدام گروه شرکت‌های شاتل - بهمن ۹۳

استخدام