استخدام

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” جهت تکمیل کادر پروازی خود واجدین شرایط ذیل را پس از کسب موفقیت در مراحل آزمون کتبی ، مصاحبه ، گزینش و معاینات پزشکی و طی دوره های آموزشی مورد نیاز جهت خدمت در تهران بصورت قرارداد خرید خدمات کار با مدت معین استخدام می‌نماید .

ردیف
عنوان شغلی
شرایط مورد نیاز
جنسیت
حداکثر سن تا
تاریخ ۰۱/۰۸/۹۴
مرد
زن
۱
مهماندار هوایی
شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در ذیل و نیز دارا بودن مدرک دوره مقدماتی مهمانداری از یکی از مراکز آموزشی مجاز مورد تایید سازمان  هواپیمایی کشوری
*
 
۲۸ سال
(متولدین ۶۶/۸/۱ به بعد)
 
*
۲۶ سال
(متولدین۶۸/۸/۱ به بعد)
۲
دوره آموزش تربیت مهماندار هوایی
شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در ذیل
*
 
۲۸ سال
(متولدین۶۶/۸/۱به بعد)
 
*
۲۶ سال
(متولدین۶۸/۸/۱به بعد)

شرایط عمومی و اختصاصی :
۱ . تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
۲ . اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳ . عدم سوء پیشینه کیفری و اعتیاد به مواد مخدر
۴ . دارا بودن کارت پایان  خدمت وظیفه و یا معافیت دائم غیر پزشکی (ویژه آقایان)
• تبصره : کارت یا برگه معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه ویا صدور کارت معافیت دائم ، باید قبل از ۹۴/۸/۱ باشد .
۵ . سلامت جسمانی ، روحی و روانی طبق استانداردهای هوایی و به تایید مرکز پزشکی هوایی “هما”
۶ . دارا بودن حداقل سن برای آقایان و خانمها ۱۸ سال تمام (متولدین ۰۱/۰۸/۷۵ به قبل)
۷ . داشتن حداقل قد جهت خانمها ۱۶۳ و آقایان ۱۶۸ و حداکثر آن جهت خانمها ۱۷۵ و آقایان ۱۸۵ سانتی متر و وزن متناسب با قد
۸ . دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم به شرح ذیل :
شاخه نظری (ریاضی فیزیک – علوم تجربی – علوم انسانی) با حداقل معدل کتبی ۱۱
شاخه فنی و حرفه ای با حداقل معدل کتبی ۱۳ و شاخه کار و دانش با حداقل معدل کل ۱۴ صرفاً در یکی از    رشته های ذیل :
امور اداری ، اسناد و مدارک فرهنگی ، حسابداری(کلیه گرایش ها) ، بازاریابی،ایمنی و آتش نشانی ، تربیت بدنی ، هتل داری ، راهنمای گردشگری ، هوانوردی ، خدمات غذایی ، مددیاری سالمندان ، مددیاری افراد با نیازهای ویژه مدیریت برنامه ریزی خانواده ، گرافیک ، گرافیک کامپیوتری و کلیه رشته های گروه کامپیوتر
• تبصره : ارسال گواهی صادره برای حوزه های نظام وظیفه و نیز گواهی موقت بدون ذکر معدل قابل قبول نخواهد بود و همچنین تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از ۰۱/۰۸/۹۴ باشد .
۹ . دارا بودن حداقل پنج سال سکونت دائم در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران ، مناطق ۱۲ گانه شهرداری کرج و شهرستانهای اسلامشهر ، رباط کریم ، قدس ، شهریار ، ملارد و پرند (پنج سال آخر سکونت تاکنون)
• تبصره : Pick Up مهمانداران جهت پرواز صرفاً در محدوده ای که از سوی شرکت تعیین می‌شود انجام خواهد گرفت .
۱۰ . عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور
۱۱ . عدم اشتغال بکار و سابقه بازخریدی و نداشتن تعهد خدمت و ممنوعیت اشتغال
۱۲ . واریز مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ ریال به شماره حساب ۱۶۸۵۹۲۱۵۹۰ نزد بانک ملت ، شعبه “آزادی” کد ۲/۶۷۰۸ به نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملت

مدارک مورد نیاز :
• تکمیل فرم ثبت نام(دریافت فایل)
• ۲ قطعه عکس ۴*۳ جدید تمام رخ با درج نام و نام خانوادگی در پشت آن که یک قطعه آن می‌بایست توسط متقاضی به روی فرم تکمیل شده الصاق گردد .
• تصویر خوانا از مدرک تحصیلی دیپلم ، که معدل کتبی و کل در آن ذکر شده باشد
• تصویر خوانا از کارت ملی
• تصویر خوانا از کارت پایان خدمت وظیفه و یا معافیت دائم غیر پزشکی (ویژه آقایان)
• تصویر خوانا از مدرک دوره مقدماتی مهمانداری ( ویژه داوطلبان شغل ردیف ۱ )
• اصل رسید بانکی
• داوطلبان واجد شرایط می‌بایست مدارک لازم را حداکثر تا پایان وقت اداری روز ۳۰/۰۷/۹۴ صرفاً بوسیله پست پیشتاز به نشانی تهران صندوق پستی ۷۷۵/۱۳۱۸۵ ارسال نموده و رسید آنرا نزد خود نگهداری نمایند .

تذکرات :
۱ . هزینه آموزش در دوره آموزش تربیت مهماندار هوایی به عهده داوطلب می‌باشد
۲ . مدت زمان دوره حدود ۵ ماه می‌باشد
۳ . مشخصات دوره :
الف : آموزش تکنیکی و مهارت شغلی مهمانداری
ب : آموزش های زبان
ج : منابع آموزشی دوره به زبان انگلیسی می‌باشد
د : آزمون پایان دوره به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد
۴ . به مدارک ناقص یا مدارکی که پس از تاریخ مقرر به پست تحویل ویا از هر طریق دیگر ارسال شود     ترتیب اثر داده نخواهد شد .
۵ . چنانچه در هر مرحله اثبات گردد متقاضی فاقد شرایط اعلام شده در فرم ثبت نام می‌باشد از ادامه مراحل پذیرش ایشان جلوگیری بعمل خواهد آمد و هیچگونه مسئولیتی دراین خصوص متوجه شرکت نخواهد بود .
۶ . ارسال مدارک و قبولی درهر مرحله هیچگونه تعهدی جهت استخدام برای شرکت ایجاد نمی‌نماید و جذب و بکارگیری داوطلبان صرفاً پس از موفقیت در کلیه مراحل فوق الذکر خواهد بود .
۷ . هزینه مربوط به ثبت نام و شرکت در آزمون و مدارک ارسالی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد ( بدیهی است قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از تطابق شرایط خود با مفاد آگهی اطمینان حاصل نمایند )
۸ . تاریخ آزمون و سایر اطلاعات مورد نیاز متعاقباً از طریق سایت “هما” به آدرس www.iranair.com ویا ارسال پیامک به اطلاع واجدین شرایط خواهد رسید.
۹ . مواد امتحانی شامل هوش و اطلاعات عمومی ، زبان انگلیسی (درحد گرید ۸ مرکز آموزش “هما”جهت متقاضیان شغل مهماندار هوایی و گرید ۶جهت متقاضیان شرکت کننده در دوره آموزش مهماندار هوایی ) و معارف اسلامی خواهد بود .

 

دریافت فرم ثبت نام

لینک آگهی

مجموعه چشم پزشکی نور جهت تکمیل کادر درمانی خود در مشاغل زیر به صورت تمام وقت دعوت به همکاری می نماید

  • تکنسین اتاق عمل
  • تکنسین بیهشوشی
  • کمک پرستار
  • منشی خدمات بالینی
  • پرستار
  • متصدی پذیرش تلفنی (آقا ) شیفت شب
  • متصدی پذیرش تلفنی

متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات از شرایط احراز شغل و تکمیل فرم همکاری به آدرس اینتزنتی زیر مراجعه نمایند

www.noorvision.com


مجموعه چشم پزشکی نور جهت تکمیل کادر درمانی و پشتیبانی خود که از طریق مصاحبه انتخاب خواهند شد ، از متقاضیان (تهران و کرج) واجد شرایط که دارای  سلامت جسمی و روانی باشند بصورت تمام وقت در رشته های مشروحه ذیل دعوت به همکاری مینماید. متقاضیان میتوانند پس از مطالعه عناوین شغلی مورد نیاز ، در صورت دارا بودن شرایط احراز شغل اطلاعات مورد نیاز را بطور کامل در فرم مخصوص ثبت و ارسال نمایند تا پس از بررسی های لازم بنحو مقتضی از واجدین شرایط دعوت بعمل آید.

ردیفعنوان شغلیمحل خدمت تهرانمحل خدمت کرجمردزنشرایط احراز شغل
۱  کارشناس پرستاری  *  *  *  *
  1. دارا بودن گواهی پایان طرح نیروی انسانی (ترجیحاً در بخش و یا مراکز چشم پزشکی)
  2. ترجیحاً ۲ سال تجربه مفید در شغل مورد نظر
  3. آشنایی با کامپیوتر در حد کاربری سیستم مکانیزه اطلاعات بیمارستانی
۲  تکنسین اتاق عمل  *  *  *  *
  1. دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در رشته اتاق عمل و مامائی
  2. آشنایی با کامپیوتر در حد کاربری سیستم مکانیزه اطلاعات بیمارستانی
۳  تکنسین بیهوشی  * *  *  *
  1.  دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در رشته بیهوشی
  2. آشنایی با کامپیوتر در حد کاربری سیستم مکانیزه اطلاعات بیمارستانی
۴  متصدی پذیرش تلفنی  *  –  –  *
  1. دارا بودن مدرک کاردانی یا کارشناسی در کلیه رشته ها
  2. ترجیحاً ۲ سال تجربه مفید در شغل مورد نظر
  3. آشنایی با زبان عربی (تسلط به مکالمه)
  4. آشنایی با کامپیوتر در حد کاربری سیستم مکانیزه اطلاعات بیمارستانی
۵  منشی خدمات بالینی  *  –  –  *
  1. دارا بودن مدرک کاردانی و کارشناسی در کلیه رشته ها ترجیحاً رشته های پیراپزشکی (بهداشت عمومی (خانواده) و مامائی ، روانشناسی بالینی ، مدارک پزشکی).
  2. حداقل ۲ سال تجربه مفید در حرفه مورد نظر.
  3. آشنایی با کامپیوتر در حد کاربری سیستم مکانیزه اطلاعات بیمارستانی
۶  کارشناس ترخیص بیماران  *  *  *  *

 ۱.دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در یکی از رشته های مدارک پزشکی ، امور مالی یا مدیریت  خدمات بهداشتی و درمانی

      ۲. حداقل ۳ سال تجربه مفید در حرفه مورد نظر ترجیحا در بخش بهداشت و درمان

      ۳.  آشنایی با حداقل یک زبان خارجی، ترجیحاً انگلیسی

      ۴.  آشنایی با کامپیوتر در حد کاربری سیستم مکانیزه اطلاعات بیمارستانی

 ۷  کارشناس بیمه و امور قراردادها  *  *  *  *

 ۱. دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در یکی از رشته های مدارک پزشکی ، امور مالی ، مدیریت  بیمه و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

     ۲. حداقل ۳ سال تجربه مفید در حرفه مورد نظر ترجیحا در بخش بهداشت و درمان

     ۳.  آشنایی با حداقل یک زبان خارجی، ترجیحاً انگلیسی

     ۴.  آشنایی با کامپیوتر در حد کاربری سیستم مکانیزه اطلاعات بیمارستانی 

 ۸  صندوقدار  *  *  *  *

۱. دارا بودن مدرک  دیپلم یا کاردانی در رشته حسابداری

     ۲. حداقل ۳ سال تجربه مفید در حرفه مورد نظر.

     ۳. آشنایی با کامپیوتر در حد کاربری سیستم مکانیزه اطلاعات بیمارستانی

     ۴. توانایی ارائه ضامن معتبر

 ۹  کمک پرستار  * *  *  *
  • دارا بودن حداقل گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه ترجیحاً در رشته علوم تجربی.
  • دارا بودن گواهینامه دوره آموزشی کمک پرستاری
  • حداقل ۲ سال تجربه مفید در حرفه مورد نظر.
  • آشنایی با کامپیوتر
 ۱۰  متصدی خدمات   *  *  *  *
  1. دارا بودن مدرک تحصیلی سیکل به بالا ، ترجیحاً دیپلم .
  2. حداقل ۲ سال تجربه مفید در امور خدماتی و نظافتی
 ۱۱  کارشناس فناوری اطلاعات  *  – *  – ۱. دارا بودن مدرک کارشناسی در رشته های کامپیوتر یا فناوری اطلاعات

۲. آشنایی با شبکه های کامپیوتری و سیستم عامل سرور

۳. آشنایی با حداقل یکی از زبان های برنامه نویسی و پایگاه داده و بانک اطلاعاتی

۴. آشنایی با نرم افزارهای بیمارستانی و اتوماسیون اداری

۵. حداقل ۳ سال تجربه مفید در حرفه مورد نظر

 ۱۲  کارشناس بهداشت محیط  *  –  *  –
  1.  دارا بودن مدرک کارشناسی در رشته بهداشت محیط
  2.  حداقل ۲ سال تجربه مفید در حرفه مورد نظر
  3. آشنایی با امور پشتیبانی بیمارستان
  4.  آشنایی با کامپیوتر و زبان انگلیسی
 ۱۳  تکنسین برق و تاسیسات  –  *  *  –
  1. دارا بودن مدرک کاردانی وکارشناسی در رشته های مکانیک (اولویت سیالات ) برق ـ تاسیسات حرارتی و برودتی
  2. کارشناس با حداقل ۳ سال و کاردان با حداقل ۵ سال سابقه مرتبط با شغل مورد درخواست (اعم از موتورخانه های متمرکز ـ سیستم حرارتی و برودتی متمرکز)
  3. آشنایی با  کلیه سیستم های داخل موتورخانه  اعم از چیلرها ـ بویلرها ـ دیگ ها ـ پمپ ها ـ تابلوها ـ سیستم های ایمنی ـ سختی گیرها ـ و سیستم های کنترلی موتورخانه  تاسیسات روشنایی حرارتی و برودتی داخل ساختمان و سایر موارد وابسته

توجه : پر کردن مواردی که با *مشخص شده اند اجباری می باشد .

برای ثبت نام  اینجا کلیک کنید

وبسایت: www.noorvision.com

پس از ورود به لینک زیر با جست و جو در بین کشورها و انتخاب ایران (iran, islamic republic of) از فرصت های شغلی این شرکت بین المللی در ایران و سایر کشورها و شهرهای متقاضی به همراه ویژگی و شرایط هر کدام اطلاع بیابید:

لینک مشاغل

مشاغل موجود در ایران :

QR8990 – Pricing Coordinator | Qatar Airways | Tehran

QR8385 – Reservations & Ticketing Agent | Qatar Airways | Mashad

QR8408 – Customer Service Agent | Qatar Airways | Tehran

QR8639 – Senior Sales Support Agent I Qatar Airways | Tehran

QR9378 – Finance Assistant | Qatar Airways | Tehran

QR9345 – Reservations & Ticketing Agent | Qatar Airways | Tehran

خواندن 1898 دفعه

استخدام بانک گردشگری در سال ۹۴

مهر 17, 1394
بازدید: 1435
نوشته شده توسط

شرایط متقاضیان برای بازنشستگان و افراد دارای سابقه در نظام بانکی


بانک گردشگری به منظور تامین کادر مدیریتی مورد نیاز جهت شعب جدیدالتاسیس خود از همکاران بازنشسته شبکه بانکی یا سایر نهادهای مرتبط که از تاریخ بازنشستگی آنان بیش از دو سال نگذشته باشد و یا بعد از بازنشستگی با بانک های خصوصی همکاری داشته اند و يا شاغلين بانك ها كه بيش از ۱۰ سال سابقه خدمت در شعب را دارا هستند ؛ دعوت به همکاری می نماید.


توجه:
۱- روش ثبت نام فقط از طریق سایت و به صورت اینترنتی است ، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به شعب و ادارات بانک ارسال ننمایند .
۲- تکمیل نمونه دعوت به همکاری هیچ تعهدی برای بانک ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک ، درآتی صورت می گیرد.

۳- از هر گونه تماس (حضوری – تلفنی – اینترنتی ) در بانک خودداری فرمایید.
مدت زمان انتظار متقاضیان نیز بستگی به شرایط متقاضی و اولویت های بانک دارد. . بدیهی است در صورت نیاز از طریق پست الکترونیک یا تلفن مستقیم با شما تماس گرفته خواهد شد.

 

لینک ثبت نام

استخدام