×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 42

استخدام

اخبار فناوری اطلاعات - آگهی استخدام شرکت پتروشیمی شازند واقع در استان مرکزی دی ماه  93

 

شرکت پتروشیمی شازند واقع در استان مرکزی در نظر دارد جهت تکمیل کادر خود از بین افراد واجد شرایط پس از انجام مراحل آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، تست روانشناختی و انجام معاینات طب صنعتی به صورت قرارداد مدت معین طبق مقررات اشتغال نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دعوت به همکاری نماید.

 

تاریخ های مهم
۹۳/۱۰/۰۹
تا
۹۳/۱۰/۱۹
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری
از ساعت ۹ صبح
۹۳/۱۰/۲۳
تا ساعت ۲۴
۹۳/۱۰/۲۴
مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
زمان و محل برگزاری آزمون درزمان توزیع کارت اعلام می گردد برگزاری آزمون کتبی
سایر مراحل متعاقبا اعلام خواهد شد

 

آگهی دعوت به همکاری شرکت پتروشیمی شازند

شرکت پتروشیمی شازند (اراک) با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد توسعه کیفیت و کمیت تولیدات پتروشیمی و کمک به خودکفایی ایران اسلامی در نظر دارد بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی شرکت، از بین متقاضیان ذکور(مرد) واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس به شرح ذیل نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، آزمونهای روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد قانون کار مدت موقت (تأمین اجتماعی) دعوت به همکاری می نماید.

* جدول نیازمندیهای نیروی انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی

ردیف رشته تحصیلی گرایش مقطع تحصیلی تعداد حداقل معدل توضیحات
۱ مهندسی مکانیک کلیه گرایش ها کارشناسی ۵ ۱۵  
۲ مهندسی متالوژی کلیه گرایش ها کارشناسی ۳ ۱۵  
۳ مهندسی شیمی صنایع شیمیایی ، پتروشیمی ، مهندسی شیمی کارشناسی ۱۰ ۱۵  
۴ لیسانس شیمی شیمی کاربردی کارشناسی ۲ ۱۵  
۵ مهندسی برق قدرت ، الکترونیک ، مهندسی برق کارشناسی ۳ ۱۵  
۶ کارشناس تغذیه علوم تغذیه ، علوم غذایی کارشناسی ۱ ۱۵  
۷ مهندسی محیط زیست کلیه گرایش ها کارشناسی ۱ ۱۵  
۸ کارشناس حسابداری حسابداری کارشناسی ۳ ۱۵  
۹ کاردانی شیمی صنایع شیمیایی ، پتروشیمی کاردانی ۲۶ ۱۵  
۱۰ کاردانی مکانیک کلیه گرایش ها کاردانی ۳ ۱۵  
۱۱ کاردانی مکانیک تأسیسات و تهویه کاردانی ۲ ۱۵  
۱۲ کاردانی برق قدرت ، الکترونیک ، برق کاردانی ۲ ۱۵  
۱۳ کاردانی ایمنی کلیه گرایش ها کاردانی ۲ ۱۵  
۱۴ کاردانی نقشه کشی کلیه گرایش ها کاردانی ۱ ۱۵  
۱۵ دیپلم ریاضی فیزیک ، تجربی ، مکانیک ، برق
( علوم انسانی برای واحدهای ستادی)
- ۷۲ ۱۴  
*۱۶ دیپلم کلیه گرایش ها - ۴ - جهت رانندگی وسایل نقلیه سنگین


* آیتم ردیف ۱۶ جهت رانندگی با وسایل نقلیه سنگین، داشتن گواهی نامه رسمی و مدارک مرتبط پایه یکم رانندگی و ۳ سال سابقه کار مرتبط الزامی می باشد.
** قرارداد کار پذیرفته شدگان در مقاطع تحصیلی دیپلم و کاردانی پس از موفقیت در آزمون و مصاحبه فنی و … با شرکت تأمین نیروی طرف قرارداد شرکت پتروشیمی شازند منعقد خواهد شد.

 

برنامه زمانبندی و تاریخ های مهم اجرایی
۹دی ۱۳۹۳ لغایت ۱۸ دی ۱۳۹۳ ثبت نام در سامانه الکترونیکی و اخذ کد رهگیری
۲۳دی ۱۳۹۳ مراجعه به وب سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
سایر مراحل بعدی و تشریفات اداری مرتبط متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

۲- شرایط عمومی و اختصاصی :
۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
۲- متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن برگ معافیت دائم قانونی
تبصره ۱: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ آزمون کتبی باشد.
تبصره ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم، در صورت موفقیت در مراحل مربوطه پس از تائید پزشک معتمد شرکت بلامانع خواهد بود.
۴- دارا بودن حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و ۲۸ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و ۲۶ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و ۳۰ سال تمام برای رانندگان پایه یکم تا تاریخ برگزاری آزمون کتبی
تبصره: مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن داوطلبان افزوده می شود .
۵- حداقل معدل کل مورد قبول برای مقاطع تحصیلی مطابق با جدول آگهی می باشد.
تبصره ۱: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست قبل از تاریخ آزمون کتبی باشد.
تبصره ۲: برای دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی از دانشگاه تهران / شریف/ صنعتی امیرکبیر/ شیراز/ اصفهان/ علم و صنعت/ خواجه نصیرالدین طوسی / علامه طباطبایی و فردوسی مشهد یک نمره تقلیل در حداقل معدل کل مورد قبول منظور خواهد شد.
۶- تندرستی و توانائی کامل جسمی و روانی برای انجام شغل محوله طبق تائید پزشک معتمد شرکت خواهد بود.
تبصره: برای مشاغلی که نیاز به توان جسمی خاص دارند تست ورزش پیش بینی گردیده است.
۷- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
۸- عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (موکداً اعلام می گردد چنانچه در مراحل استخدامی مشخص شود داوطلبی اشتغال به تحصیل دارد ادامه مراحل استخدامی وی منتفی خواهد شد.)
۹- عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، شرکتها، موسسات دولتی و غیر دولتی
۱۰- متقاضیان در مقطع تحصیلی دیپلم می بایست بومی شهرستان شازند و توابع آن (آستانه، شازند، هندودر، مهاجران، شهباز و توره) و سایر مقاطع بومی استان مرکزی باشند. (داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که متولد شهرستان شازند / استان مرکزی بوده و یا دیپلم خود را از یکی از شهرهای شهرستان شازند / استان مرکزی دریافت کرده باشد.)
تبصره ۱: ساکنان شهر مهاجران به شرط داشتن سکونت بالای ۳ سال و یا گذراندن یک مقطع تحصیلی در آن شهر، بومی شهرستان شازند محسوب می گردند.
تبصره ۲: فرزندان کارکنان شاغل در مجتمع پتروشیمی شازند (اراک) بومی شهرستان شازند محسوب می شوند.
۱۱- افرادی که سابقه کار با پیمانکاران داخلی شرکت را دارند، در صورت پرداخت حق بیمه (با تشخیص کمیسیون بررسی سوابق)، به میزان نصف سابقه کار داخل شرکت و حداکثر ۷ سال به سقف سنی آنان اضافه خواهد شد.

 

۳- مراحل ثبت نام :
۱- مراجعه به وب سایت شرکت پتروشیمی شازند به نشانی: www.arpc.ir
۲- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور
۳- ارسال عکس: متقاضیان می بایست عکس ۴*۳ پرسنلی خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

۴-پرداخت وجه ثبت نام:
داوطلبان در صورت دارا بودن شریط لازم می توانند از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۰۹ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۸ جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی شرکت پتروشیمی شازند مراجعه و پس از ارائه اطلاعات درخواستی و واریز آنلاین مبلغ سیصد هزار ( ۳۰۰،۰۰۰) ریال به عنوان هزینه ثبت نام نسبت به اخذ کد رهگیری خود اقدام نمایند.
* زمان دریافت اینترنتی کارت از وب سایت مذکور از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ می باشد.
* زمان و محل برگزاری آزمون در زمان دریافت کارت و از طریق سامانه فوق الذکر اعلام می گردد. (لازم به ذکر است که امکان ثبت نام بعد از تاریخ اعلام شده مقدور نخواهد بود.)
نکات مهم :
۱- قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم موجود در وب سایت مراجعه و مندرجات آنرا دقیقاً مطالعه نمایید.
۲- ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.
۳- مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی شرکت وجود داشته باشد از ادامه مراحل جذب متقاضی در هر مرحله جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
۴- همراه داشتن کارت ورود به جلسه و شناسنامه یا کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.
۵- داوطلبان می بایست پس از اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت، نسبت به کنترل مشخصات فردی خود، مدرک تحصیلی، معدل، شماره داوطلبی، شماره صندلی و محل برگزاری آزمون اقدام نمایند.
۶- زمان و محل برگزاری آزمون درزمان توزیع کارت و همچنین از طریق سامانه فوق الذکر اعلام می گردد.
تذکرات مهم :
۱- ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت مذکور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی باشد.
۲- به تقاضای ثبت نام اینترنتی متقاضیانی که پس از مهلت مقرر ( ۱۳۹۳/۱۰/۱۹ ) اقدام نمایند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳- پس از برگزاری آزمون کتبی، براساس سه برابر ظرفیت مورد نیاز شرکت نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان جهت مصاحبه های فنی و تخصصی و روانشناختی اقدام می شود تا پس از انجام سایر مراحل، قبول شدگان نهائی انتخاب شوند.
۴- هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
۵- موکداً اعلام می گردد ثبت نام در آزمون صرفاً اینترنتی و براساس آگهی مندرج در سایت شرکت به نشانی www.arpc.ir می باشد.
۶- لازم به توضیح است که جذب نیروی انسانی در شرکت بر اساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل استخدامی
(مشتمل بر آزمون کتبی، آزمون های روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی) تعیین گردیده و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق موفقیت لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی خواهد گردید.
۷- در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره تلفن ۰۸۶-۳۲۶۳۳۰۵۷ تماس حاصل فرمایید.
۸- جذب نیرو صرفاً جهت به کارگیری در واحدهای مورد نیاز شرکت در محل مجتمع واقع در شهرستان شازند
می باشد.
۹- از پذیرفته شدگان نهایی تعهد محضری خدمت به پتروشیمی شازند به میزان ۱۰ سال اخذ خواهد شد.

 

لینک وب سایت پیتروشیمی  شازند

لینک ثبت نام
 
 
 
برچسب ها: آگهی استخدام شرکت پتروشیمی شازند واقع در استان مرکزی دی ماه  93

آگهی استخدام بانک قرض الحسنه رسالت دی ماه 93

دی 12, 1393
بازدید: 1116
نوشته شده توسط

اخبار فناوری اطلاعات - آگهی استخدام بانک قرض الحسنه رسالت دی ماه  93

 

بانک قرض الحسنه رسالت با استعانت از خداوند متعال ، جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد بومی و مقیم در استان های تهران و قزوین و صرفاً از آقایان واجد شرایط پس از مصاحبه عمومی و تخصصی دعوت به همکاری می نماید.

الف) نوع شغل :

بانکدار(متصدی اموربانکی)

خدمات (صرفاً خاص افراد بومی استان تهران می باشد و استان قزوین جذب نیروی خدمات ندارد)

ب) شرایط عمومی :

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳- اعتقاد به دین مبین اسلام

۴-عدم اشتغال به کار رسمی و پیمانی و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، موسسات دولتی، موسسات عمومی وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی

۵- تندرستی و توانایی جسمی و روانی متناسب با کار بانک طبق تشخیص و تأیید مراجع پزشکی مورد اعتماد بانک

۶- خلاق، مبتکرو ارزش آفرین

۷- دارا بودن کارت پایان خدمت و وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی

۸- برخورداری از روابط عمومی قوی و آراستگی ظاهر

۹- عدم سوء پیشینه کیفری

۱۰- متولد و بومی استان تهران و قزوین

ج) شرایط اختصاصی :

بانکدار(متصدی اموربانکی)

- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های علوم بانکی، حسابداری، مدیریت(دولتی، بازرگانی و مالی) علوم اقتصادی(نظری، بازرگانی و پول و بانکداری) آمار، کامپیوتر(نرم افزار) ریاضی(کاربردی و علوم کامپیوتر) جهت بکارگیری متصدی امور بانکی

- دارا بودن حداقل معدل ۱۴

- حداکثر سن ۲۸ سال تمام (متولدین سال۱۳۶۵ به بعد)

- تسلط به مهارت هایICDL جهت متصدی امور بانکی

خدمات/تحصیلدار

۱-دارابودن مدرک تحصیلی کاردانی دررشته های حسابداری،کامپیوتر،مدیریت و اقتصاد،ریاضی

۲- دارا بودن حداقل معدل ۱۴

۳- دارا بودن موتورسیکلت و گواهینامه موتورسیکلت الزامی می باشد.

۴- حداکثرسن ۲۶ سال تمام(متولدین سال ۱۳۶۷ به بعد)

د) مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :

فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳*۴ (عکس ­پرسنلی بایدتمام­ رخ ­و واضح باشد)

نکته : ثبت نام صرفاً از طریق مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس(www.Rqbank.ir) ازتاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۰۷و حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۴امکان پذیر می باشد و نیازی به مراجعه حضوری و یا پیگیری از طریق تلفن نمی باشد.

* لازم به ذکر است به تقاضاهای رسیده بعد از موعد مقرر و یا کسانی که واجد شرایط نیستند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 
 
 
 
 
برچسب ها: آگهی استخدام بانک قرض الحسنه رسالت دی ماه  93

آگهی استخدام بانک حکمت ایرانیان دی ماه 93

دی 12, 1393
بازدید: 847
نوشته شده توسط

اخبار فناوری اطلاعات - آگهی استخدام بانک حکمت ایرانیان دی ماه  93

 

معاونت فناوری اطلاعات و طرح و برنامه بانک حکمت ایرانیان جهت تکمیل نیروی انسانی متخصص خود نیاز به تخصص های ذیل دارد، واجدین شرایط می توانند پس مطالعه دقیق شرایط عمومی و اختصاصی ذیل نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند.

شرایط عمومی:

  • متدین به دین مبین اسلام و اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه.
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
  • ایمان به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
  • عدم محکومیت ناشی از اقدام علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • حداقل مدارک تحصیلی لیسانس.
  • عدم معروفیت به فساد اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن پیشینه کیفری برابر اعلام مراجع ذیصلاح.
  • داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر اعلام نظر مراکز پزشکی مورد نظر بانک.
  • بومی بودن در شهر تهران (حداقل ۳ سال سکونت در شهر تهران بدون در نظر گرفتن دوره تحصیلی دانشگاهی)
  • تسلط نسبی به مکالمه، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی.


شرایط اختصاصی:

  • سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط قانونی بانک.
  • موفقیت در مصاحبه تخصصی و معاینات پزشکی.
  • داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم جهت داوطلبین مرد الزامی می باشد.
  • حداقل معدل برای شرکت کنندگان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱۴ می باشد.
  • فرزندان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران از امتیاز و اولویت بالاتری در مصاحبه و جذب برخوردار می باشند.
  • دارا بودن مدارک فنی مرتبط از موسسات و مراکز آموزشی معتبر.
  • دارا بودن حداقل سه سال تائیدیه شغلی سابقه و تجربه کار عملی در زمینه شغل درخواستی

مشاغل مورد نیاز:

ردیف شرح شغل تعداد نیازمندی جنسیت
۱ کارشناس شبکه دو نفر مرد
۲ کارشناس امنیت IT یکنفر مرد
۳ کارشناس سرور و مجازی سازی یکنفر مرد
۴ کارشناس پشتیبانی نرم افزار بانکی Core Banking یکنفر مرد
۵ کارشناس توسعه و پشتیبانی نرم افزارهای ERP دو نفر مرد
۶ کارشناس بانکداری مجازی یکنفر مرد
۷ کارشناس کارت بانکی یکنفر مرد
۸ کارشناس ترمینالهای بانکداری الکترونیک یکنفر مرد
۹ کارشناس زیرساخت های ارتباطی یکنفر مرد
۱۰ کارشناس مرکز داده یکنفر مرد
۱۱ مدیر نرم افزار یکنفر مرد
  • کارشناس شبکه:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با راه اندازی، تنظیم، مدیریت و پشتیبانی تجهیزات و سرویس های شبکه LAN از قبیل تجهیزات سیسکو، شبکه مایکروسافت، تجهیزات امنیتی، تجهیزات بی سیم و سایر تجهیزات معمول در شبکه.
    • دارای مدارک فنی از قبیل CCNA و CCNP برای سیسکو و MCSE یا MCITP برای سیستمهای مایکروسافت و سایر مدارک مرتبط از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس امنیت:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با امنیت نرم افزارها و برنامه های تحت وب، امنیت شبکه های کامپیوتری و فایروالها، امنیت سیستم عامل ها و پایگاه داده های لینوکسی، امنیت سیستم عامل ها و پایگاه داده های مایکروسافتی، استانداردها و سیاست های امنیت اطلاعات.
    • دارای مدارک فنی امنیت CEH و LPIC 1,2و CCNA Security و Security+ و JNCIA و راهبری تجهیزات Firewall , IDP از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس سرور و مجازی سازی:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با راه اندازی، تنظیم، مدیریت و پشتیبانی سرورها و سرویس های بر پایه ویندوز و لینوکس از قبیل سرویسهای دایرکتوری، سرویسهای عمومی شبکه، سرویس برنامه های کاربردی، سرویس وب و همچنین بسترهای مجازی سازی.
    • دارای مدارک فنی از قبیل MCSE ,MCITP ,MCSA برای سیستمهای مایکروسافت و مدارک مرتبط برای لینوکس LPIC 1,2 و سیستمهای مجازی سازی از قبیل VM Ware، Citrix، Hyper V از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس توسعه و پشتیبانی نرم افزارهایERP:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با تحلیل و طراحی بانکهای اطلاعاتی، برنامه نویسی و پشتیبانی نرم افزار.
    • تسلط به متدهای RUP و ابزارهای تحلیل طراحی EA , Rational.
    • تسلط به تحلیل، طراحی و برنامه نویسی با زبانهای C#, ASP.Net.
    • تسلط به طراحی و پیاده سازی Object Oriented و الگوهای طراحی شی گرا.
    • تسلط به JavaScript , Ajax , CSS, JQuery.
    • تسلط به تحلیل، طراحی و پشتیبانی بانک اطلاعاتی SQL Server 2008 , 2012 و Data Mining.
    • آشنا به تحلیل، طراحی و پشتیبانی بانک اطلاعاتی Oracle.
    • آشنایی با معماری SOA.
    • دارای مدارک فنی تحلیل و طراحی بانک اطلاعاتی SQL Server 2008,2012 و زبانهای برنامه نویسی تحت وب از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس پشتیبانی نرم افزار متمرکز بانکی Core Banking:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با پشتیبانی نرم افزار متمرکز بانکی.
    • تسلط به فرآیندها و کاربری نرم افزار متمرکز بانکی فرانگین و نگین شرکت توسن.
    • تسلط به تحلیل، طراحی و پشتیبانی بانک اطلاعاتی SQL Server 2008 , 2012و Data Mining.
    • تسلط نسبی به تحلیل، طراحی و پشتیبانی بانک اطلاعاتی Oracle.
    • دارای گواهینامه کاربری نرم افزار نگین یا فرانگین از شرکت توسن و مدارک فنی تحلیل و طراحی بانک اطلاعاتی SQL Server 2008,2012 و آشنایی به بانک اطلاعاتی Oracle از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس توسعه و پشتیبانی بانکداری مجازی:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با توسعه یا پشتیبانی بانکداری مجازی (اینترنت بانک-موبایل بانک- تلفن بانک-پیامک-درگاه پرداخت اینترنتی- USSD و غیره).
    • تسلط به مفاهیم بانکداری مجازی و تجارت الکترونیک.
    • تسلط به تکنولوژی و سیستم عامل های موبایل.
    • تسلط نسبی به طراحی و برنامه نویسی نرم افزارهای ارائه خدمات و محصولات بانکی تحت پلت فرم موبایل (جاوا- آندروید) و وب.
    • تسلط به سامانه های بانکداری مجازی تحت وب (اینترنت بانک- درگاه پرداخت اینترنتی).
    • تسلط به مباحث امنیتی سامانه های بانکداری مجازی.
    • دارای گواهینامه کاربری و راهبری سامانه های بانکداری الکترونیک،تجارت الکترونیک، برنامه نویسی تحت وب و موبایل از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس کارت بانکی:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با صدور و پشتیبانی انواع کارت بانکی.
    • تسلط به استانداردهای کارتهای بانکی.
    • تسلط به دستگاه های صدور آنی کارت.
    • دارای گواهینامه کاربری و راهبری صدور کارت از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس ترمینالهای بانکداری الکترونیک:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با نصب، راه اندازی، عملیاتی نمودن و پشتیبانی ترمینالهای خودپرداز(ATM) یا پایانه شعب(PinPad) و یا پایانه فروش(POS).
    • تسلط به استانداردها و تکنولوژی ترمینالهای بانکداری الکترونیک.
    • تسلط به مانیتورینگ و نظارت ترمینالهای بانکداری الکترونیک.
    • دارای گواهینامه کاربری و راهبری ترمینالهای بانکداری الکترونیک از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس زیرساخت های ارتباطی:
    • دارای حداقل سه سال سابقه و تجربه عملی در رابطه با پشتیبانی شبکه های ارتباطی.
    • مسلط به مباحث ICT.
    • مسلط به تجهیزات و زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی.
    • دارای گواهینامه کاربری و راهبری CCNA-CCNP و CCIE از موسسات آموزشی معتبر.
  • کارشناس مرکز داده:
    • دارای حداقل سه سال سابقه کار مرتبط با مرکز داده.
    • مسلط با استانداردهای مرکز داده، طراحی، اجرا و پیاده سازی.
    • مسلط به استانداردهای TIA94و BICSI002.
    • آشنایی کامل با تجهیزات الکترونیکال و مکانیکال مرکز داده شامل ژنراتور، برق اضطراری، چیلر، تاسیسات و غیره.
  • مدیر نرم افزار:
    • دارای حداقل ۵ سال سابقه مدیریت پروژه های نرم افزاری.
    • مسلط به مباحث برنامه نویسی تحت وب.
    • مسلط به مباحث پایگاه داده SqlServer،Oracle.
    • مسلط به مدیریت پروژه با متدولوژی PmBok و نماتن.
معاونت فناوری اطلاعات و طرح و برنامه
 
 
 
 
 
برچسب ها: آگهی استخدام بانک حکمت ایرانیان دی ماه  93

آگهی استخدام شرکت پالایش نفت تهران دی ماه 93

دی 12, 1393
بازدید: 665
نوشته شده توسط

اخبار فناوری اطلاعات - آگهی استخدام شرکت پالایش نفت تهران دی ماه  93

شرکت پالایش نفت تهران با استعانت از خداوند متعال، به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای بهره برداری (نوبتکاری) خود (به تعداد ۸۸ نفر) از بین متقاضیان مرد و بومی واجد شرایط با مدارک تحصیلی دیپلم، کاردانی و کارشناسی – از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی-تخصصی و روانشناختی وطب صنعتی وگزینش- درچارچوب قانون کار و تامین اجتماعی دعوت به همکاری می نماید.

آغاز مهلت ثبت نام در آزمون، یک هفته پس از درج آگهی و به مدت ۷ روز می باشد.

شرایط عمومی داوطلبان عبارت است از:

۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران

۲- متدین، دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مندرج در قانون اساسی

۳- الزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی در زمان ثبت نام

* تذکر: افراد دارای معافیت پزشکی، مجاز به فعالیت در واحدهای عملیاتی نمی باشد

۵- داشتن تندرستی ، تناسب و توانایی کامل جسمانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر که پس از پذیرش در آزمون کتبی مورد ارزیابی طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت قرار می گیرد.

۶- عدم سوء پیشینه کیفری و اعتیاد به مواد مخدر(با تائید مراجع ذیصلاح)

۷- عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و مراکز وابسته و شرکتها و نهادهای انقلابی در زمان دعوت به کار و نداشتن منع استخدام به موجب آراء مراجع قانونی

۸- اشتغال نیروها بر اساس قانون کار بوده و قرار داد کار آنها بصورت نوبتکاری از طریق شرکت های پیمانکاری و در واحدهای عملیاتی منعقد خواهد شد.

۹- حداکثر سن برای شرکت در آزمون جذب برای مقطع دیپلم ۲۳سال، مقطع کاردانی ۲۶سال ومقطع کارشناسی ۳۰سال می باشد.

*تذکر: مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلبان اضافه می گردد.

۱۰- سپردن تعهد نامه محضری مبنی بر خدمت در شرکت پالایش نفت تهران بر اساس ضوابط حقوقی شرکت برای پذیرفته شدگان نهایی.

 

شرایط اختصاصی وتحصیلی : وضعیت مدرک تحصیلی

وضعیت مدرک تحصیلی به شرح زیر می باشد:

۱- حداقل معدل برای داوطلبان در مقاطع دیپلم و کاردانی ۱۳ و کارشناسی ۱۴با رعایت سایر قوانین مربوط می باشد.

۲- مدارک دانشگاهی داوطلبان برای شرکت در این آزمون قابل قبول است که از لحاظ ارزش علمی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده و در آن، مقطع، رشته، گرایش تحصیلی معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد( گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادر برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود)

۳- تاریخ فارغ التحصیلی و تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم غیر پزشکی باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون جذب باشد.

۴- متقاضیان استخدام باید با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده، در آزمون استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتی که در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود که فرد دارای مدرک تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از آزمون بوده ، سایر اقدامات مربوط به جذب، متوقف و موضوع جذب منتفی خواهد شد.

۵-  کلیه شرکت کنندگان در مقاطع مختلف بصورت یکپارچه رتبه بندی و بر اساس بالاترین امتیاز کسب شده و مطابق دستورالعمل مربوطه به جذب صورت می پذیرد.علاقمندان می توانند جهت اطلاع از شرایط اختصاصی جذب در شرکت پالایش نفت تهران، به این لینک مراجعه نمایند.

 

جدول رشته های مورد نیاز:

ردیف مقطع (مدرک تحصیلی) رشته تحصیلی گرایش جنسیت
۱ دیپلم تجربی- ریاضی فنی- کامپیوتر- کاردانش- هنرستان مرد
۲ کاردانی شیمی مرد
۳ کاردانی مکانیک مرد
۴ کاردانی برق مرد
۵ کارشناسی شیمی محض- کاربردی مرد
۶ کارشناسی مهندسی شیمی • صنایع پالایش• طراحی فرایندهای صنایع نفت• صنایع پتروشیمی مرد
۷ کارشناسی مهندسی برق • الکترونیک• قدرت مرد
۸ کارشناسی مهندسی مکانیک مرد
۹ کارشناسی مهندسی صنایع تجزیه وتحلیل سیستم ها مرد
۱۰ کارشناسی مدیریت صنعتی مرد

 

جدول زمانبندی فرایند استخدام:

 

 

مراحل و محتوای آزمون ها:

۱- آزمون عمومی: شامل زبان وادبیات فارسی، زبان انگلیسی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی است که برای داوطلبان کلیه مقاطع و رشته های تحصیلی بصورت مشترک برگزار می گردد.

۲- آزمون اختصاصی: که طبق جدول زیر وبطور مجزا – تنها برای مقاطع کاردانی و کارشناسی – برگزار می گردد.

ردیف مقطع- رشته مواد آزمون اختصاصی و تعداد سوالات هر ماده زمان پاسخگویی(دقیقه)
۱ کاردانی- شیمی موازنه انرژی و مواد- ترمودینامیک شیمیایی- انتقال حرارت- شیمی عمومی ۱۰۰
۲ کاردانی- مکانیک ترمودینامیک – مکانیک سیالات – انتقال حرارت – استاتیک و مقاومت مصالح ۱۰۰
۳ کاردانی- برق مدارالکتریکی – اندازه گیری الکتریکی- مدارمنطقی – ماشینهای الکتریکی ۱۰۰
۴ کارشناسی- شیمی   ۱۰۰
۵ کارشناسی- مهندسی شیمی انتقال جرم وعملیات واحد – انتقال حرارت – ترمودینامیک – کنترل فرایند ۱۰۰
۶ کارشناسی- مهندسی برق مدارالکتریکی۱و۲ – الکترونیک ۱و۲ – مدارمنطقی – کنترل خطی ۱۰۰
۷ کارشناسی- مهندسی مکانیک مکانیک سیالات – ترمودینامیک – مقاومت مصالح – استاتیک ۱۰۰
۸ کارشناسی- مهندسی صنایع تحقیق درعملیات – طراحی واحدهای صنعتی – مدیریت وکنترل پروژه – برنامه ریزی وکنترل موجودی ۱۰۰
۹ کارشناسی- مدیریت صنعتی اقتصادخرد وکلان – کنترل بودجه – تحقیق درعملیات – حسابداری صنعتی – حسابداری مالی ۱۰۰

تذکرات مهم:

• تعداد سوالات آزمون عمومی برای کلیه مقاطع تحصیلی ۱۰۰سوال و مدت زمان پاسخگویی ۸۰دقیقه می باشد.

• مجموع تعداد سوالات آزمون اختصاصی هریک از رشته ها درمقاطع کاردانی وکارشناسی ۱۰۰سوال می باشد.

مدارک لازم جهت تکمیل فرایند استخدام به شرح زیر می باشد:

۱- عکس ۴*۳و تمام رخ داوطلب بصورت اسکن شده در قالب فایل jpg با حجم حداکثر ۱۰۰کیلوبایت

۲- کارت پایان خدمت یا معافیت غیرپزشکی درقالب فایل jpg باحجم حداکثر ۱۰۰کیلوبایت

۳- آخرین مدرک تحصیلی درقالب فایل jpg باحجم حداکثر ۳۰۰کیلوبایت

تذکر مهم۱: اطلاعات درج شده در فرم ثبت نام باید دقیقاً براساس مدارک فوق صورت گرفته باشد ودر صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات اعلام شده، روند استخدامی داوطلب – در هر مرحله ای که باشد- متوقف خواهد شد.

تذکرمهم۲: کلیه داوطلبانی که در آزمون کتبی شرکت نموده و حدنصاب لازم را کسب نموده باشند موظفند در مراحل بعدی، اصل مدارک فوق را همراه داشته باشند.

 

زمان و مکان آزمون:

زمان برگزاری زمون استخدامی متعاقباً از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

• داوطلبان گرامی باید توجه داشته باشند که درب سالن آزمون، راس ساعت ۸.۳۰ بسته خواهد شد لذا لازم است کلیه داوطلبان تا ساعت ۸ صبح در محل دانشگاه حاضر شوند.

آزمون در موعد مقرر در محل دانشگاه شاهد برگزار خواهد شد.

• آدرس : آزادراه تهران-قم(خلیج فارس)، نرسیده به عوارضی، روبروی مرقدمطهرحضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه شاهد

 

نحوه ارزیابی وامتیازدهی:

• به هریک از سوالات عمومی واختصاصی یک نمره تعلق خواهد گرفت. مجموع نمرات آزمون عمومی با ضریب یک ومجموع نمرات آزمون اختصاصی با ضریب ۳ محاسبه خواهد شد.

• به ازاء هر چهار پاسخ غلط، یک نمره منفی تعلق خواهد گرفت.

• امتیاز هریک از دروس آزمون کتبی در کلیه مقاطع ۱۰۰ و معدل آنها به عنوان نتیجه امتیاز آزمون کتبی محسوب می شود.

• برای ورود به مرحله بعد، معدل کل آزمون کتبی داوطلب باید حداقل ۶۰ برمبنای ۱۰۰ باشد.

• تعداد نفرات انتخاب شده در مرحله آزمون کتبی، ۳ برابر تعداد کل نفرات مورد نیاز خواهد بود و افراد دارای بالاترین امتیاز به ترتیب برای ورد به مرحله بعد انتخاب ومعرفی می شوند.

داوطلبان شرکت در آزمون بایدبه نکات زیر توجه نمایند:

۱. مدارک لازم جهت شرکت در جلسه آزمون به قرارزیر می باشد.

کارت ملی

پرینت کارت اینترنتی ورود به جلسه آزمون

مداد مشکی نرم- مداد پاک کن

۲. داوطلبان موظفند حداقل نیم ساعت پیش از شروع آزمون در سالن حاضرشوند.

۳. همراه داشتن هرگونه وسایل غیرمجاز از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و ماشین حساب تخلف محسوب شده و ممنوع می باشد.

۴. کلیه داوطلبان پیش از اتمام زمان آزمون مجاز به ترک سالن آزمون نخواهند بود.

 

 

لینک ثبت نام

 

 

برچسب ها: آگهی استخدام شرکت پالایش نفت تهران دی ماه  93

استخدام